آسمان

ساخت وبلاگ

انواع تکنيک‌هاي سئو و توصيه‌هاي لازم!

بد نيست که بدانيد متخصصان، تکنيک‌هاي سئو يا بهينه سازي سايت را در سه گروه مختلف دسته‌بندي کرده‌اند. اين گروه‌ها عبارتند از: سئوي کلاه سفيد، سئوي کلاه سياه و سئوي کلاه خاکستري.

سئوي کلاه سفيد: ما واقعاً خيلي خوبيم!

منظور از سئوي کلاه سفيد تکنيک‌هايي است که بر اساس قوانين تعيين شده توسط موتورهاي جستجو انجام شده و باعث مي‌شوند رتب? سايت به‌طور طبيعي در صفحه نتايج گوگل ترفيع پيدا کند.

فرايند سئوي کلاه سفيد که بهترين و مناسب‌ترين روش سئو است، يک شبه انجام نمي‌شود و نياز دارد که مدت زمان مشخصي پيوسته و دائما روي سايت خود کار کنيد، در عوض به اصطلاح يک عمر راحتيد، گوگل به شما اعتماد مي‌کند و به اين راحتي جايگاه شما را به ديگران نمي‌دهد.

راستي اگر به جاي سئوي کلاه سفيد، سئوي اخلاقي را هم شنيديد تعجب نکنيد؛ از بس که اين روش بر پايه اخلاق و صداقت و درستي است به آن سئوي اخلاقي هم مي‌گويند.

سئوي کلاه سياه: ما تظاهر مي‌کنيم که خيلي خوبيم!

در مقابل سئوي کلاه سفيد، سئوي کلاه سياه قرار دارد. يعني چه؟ يعني برعکس سئوي کلاه سفيد، در سئوي کلاه سياه سعي بر فريب موتور جستجو، سوءاستفاده از ضعف‌ها و دور زدن قوانين آن است.

اين روش سئو برعکس روش قبلي خيلي زودتر نتيجه مي‌دهد؛ اما تاثير آن هميشگي نيست و گوگل هم بيکار ننشسته که فريبش بدهيد! گوگل مدام در حال آپديت و ارائه الگوريتم‌هاي جديد است و دير يا زود مي‌تواند دست شما را بخواند.

پس شايد چند روزي جايگاه اول گوگل را کسب کنيد، اما ممکن است به همان زودي هم لو برويد و از صحن? وب محو شويد.

به قول شاعر: ترسم که به کعبه (رتبه اول گوگل) نرسي اي اعرابي (وبمستر) کاين ره که تو مي‌روي به تُرکستان (نتايج آخر گوگل) است. آره پس حواستون باشه :)

سئوي کلاه خاکستري: ما خوبيم! ولي نه هميشه.

سئوي کلاه خاکستري به تکنيک‌هايي گفته مي‌شود که قانوني و درست نيست اما طوري اجرا مي‌شوند که گوگل متوجه نشود. به بيان ديگر سئوي کلاه خاکستري مشابه سئوي کلاه سياه است اما نسبت به آن خطر کمتري دارد.

مثلاً گاهي سئوکارها تعداد زيادي صفح? جعلي در شبکه‌هاي اجتماعي مختلف (توئيتر، اينستاگرام، فيسبوک، لينکدين، گوگل پلاس و ...) ايجاد مي‌کنند و از اين صفحات به سايت خودشان لينک مي‌دهند. خب گوگل فعلاً نمي‌تواند تشخيص دهد که تمام اين صفحات متعلق به خود شما هستند، بنابراين مي‌توانيد فيدبک خوبي از آن‌ها بگيريد. اما بعيد هم نيست که تا چند وقت ديگر اين راز هم بر ملا شود و دچار جريم? گوگل شويد!

توصيه من اين است که تا وقتي در زمين? سئو حرفه‌اي نشده‌ايد و با ساختار گوگل و طرز کار الگوريتم‌هاي آن آشنايي کاملي نداريد، از اين روش استفاده نکنيد. چون گاهي يک اشتباه کوچک مي‌تواند سايت شما را در معرض خطر جدي قرار دهد و به آن آسيب بزند. در مقاله سئوي کلاه خاکستري مي‌توانيد با تکنيک‌هاي اين روش آشنا شويد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : انواع,تکنیک‌های,سئو,و,توصیه‌های,لازم!, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:38

بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

jird_m9.jpg

بهترين منابع کنکور تجربي ، از مهمترين نکات براي موفقيت در کنکور سراسري سال ???? مي توان به داشتن منابع آموزشي درست و خوب اشاره کرد. منابعي که شما بتوانيد با آنها به موفقيتي که در سر پرورانده ايد دست يابيد.

از مشکلاتي که دانش‌آموزان امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌کنند مي‌توان به اطلاعات کم آنها در مورد منابع مناسب کنکور اشاره کرد. دانش‌آموزان بايد بدانند که براي رسيدن به اهداف خود در کنکور سال ???? بايد بتوانند خود را با منابع درست براي اين کنکور و براي اين عرصه رقابتي آماده کند. منابعي را ميتوان بعنوان منابع خوب از آن ياد کرد که هر سه سال دهم يازدهم و دوازدهم را جامع و کامل يکجا و همزمان آموزش دهد در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين منابع کنکور را براي کنکور ???? به شما دانش آموزان عزيز و والدين گرامي معرفي کنيم.

همان گونه که يک جنگجو براي جنگ بايد استراتژي خاص خود را رعايت کند تا بتواند به پيروزي خود برسد. بايد از سلاح مناسب خود نيز استفاده کند تا بتواند در جنگ پيروز مي شود. اين جنگجو را به عنوان يک دانش آموز در نظر بگيريد و اين جنگ را همان عرصه کنکور براي اينکه بتوانيم در کنکور خود موفق باشيم. بايد همانگونه که از يک موسسه خوب براي استراتژي درست استفاده مي کنيم از بهترين منابع نيز براي آماده سازي خود براي اين کنکور مدرسه بزرگ رقابتي استفاده کنيم.

بهترين منابع کنکور تجربي در  دروس عمومي

همانگونه که مي دانيد تاثير دروس عمومي بر روي درصد و تراز دانش آموزان کنکوري بسيار زياد و قابل تامل است و بسيار موثر. براي اين که دانش آموز بتواند در کنکور به هدف خود برسد بايد بتواند در وهله اول دروس عمومي خود را به کمک منابع بسيار مناسب و خوب و جامع کامل کند.

منابع کنکور عمومي ???? به شرح زير هستند:

?- ادبيات فارسي

از با اهميت‌ترين دروس عمومي مي توان به ادبيات فارسي اشاره داشت. ادبيات فارسي در کنکور سراسري ?? تست دارد. داوطلبان کنکور بايد بتوانند در کوتاه‌ترين زمان ممکن به اين ?? تست پاسخ دهند. 25 تست شامل بخش هاي مختلفي مي شود که مي‌توان اين بخش‌ها را به صورت زير طبقه بندي کرد :

  • ? سوال املاء
  • ? سوال دستور زبان
  • ? سوال معناي لغات
  • ? سوال تاريخ ادبيات
  • ? سوال قرابت معنايي
  • ? سوال آرايه‌هاي ادبي

اين درس مهم در کنکور سراسري داراي ضريب ? است. بهترين پکيج براي مطالعه و جمع بندي اين درس مي توان به پکيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر در اين درس اشاره داشت. در اين پکيج ها استاد محسن منتظري همراه پوريا مظفريان سعي در انتقال مفاهيم با انيميشن و نقشه راه را دارند. از طرفي ساعت کم تدريس و جذاب بودن آن به انتقال بهتر مفاهيم نيز کمک کرده است.

منابع موسسه ما در اين درس به اين صورت تقسيم بندي مي شود.

  • واژگان و لغت و املا + تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • آرايه هاي ادبي
  • قرابت معنايي

?- عربي

در بحث بهترين منابع کنکور تجربي ،‌ از ديگر دروس مهم کنکور مي‌توان به عربي اشاره داشت. بدون شک مي‌تواند مشکل ساز ترين درس کنکور شما باشد. اهميت اين درس را مي توان به بالا رفتن از ساختمان با يک آسانسور تشبيه کرد. اين درس نيز ?? درصد در کنکور سراسري دارد البته بايد در نظر داشت که ضريب اين درس دو است و ضريب کمتري دارد. سوالات درس عربي در کنکور به اين صورت دسته بندي مي شود که ? عدد ترجمه 4 عدد درک مطلب ، 5 تست تشکيل و تحليل صرفي و 8 عدد تست قواعد را شامل مي‌شود.

براي اين درس نيز مي‌توان از عربي ‌جامع استاد واعظي نيز استفاده کرد و دانش‌آموزان با استفاده از پکيج جامع عربي مي‌تواند خود را به بالاترين سطح از تسلط از اين درس برسانند.

منابع عربي در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • عربي جامع کنکور

?- دين و زندگي (فرهنگ و معارف اسلامي)

يکي ديگر از دروس کنکور درس دين و زندگي است که داراي ضريب ? در کنکور سراسري است. تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري ?? است که اگر دانش آموزان اين درس را از روش صحيح و به روز شده آن مطالعه نمايند مي توانند در اين درصد قابل قبولي کسب کنند. به طور معمول تست هاي کنکور  از پايه دهم ? تست از پايه يازدهم ? است و از پايه دوازدهم ? است. لازم به ذکر است در کنکور سراسري ???? به اين صورت داده شده بود

بدون شک بهترين راه براي مطالعه اين درس به خاطر سپردن مفاهيم زياد آن استفاده از پکيج دين و زندگي موسسه کنکوري حرف آخر است که با استفاده از جديدترين شيوه ها شما را در اين درس ياري مي‌دهد. استاد يوسفيان پور با 14 الگوي طلايي کل دين و زندگي شما را جمع کرده و به درصد 100 مي رساند.

منابع اين درس در موسسه حرف آخر به صورت زير مي باشد :

  • دين و زندگي سال دهم
  • دين و زندگي سال يازدهم
  • دين وزندگي سال دوازدهم

?- زبان انگليسي

ديگر درس عمومي درس زبان خارجه انگليسي است. گفتني است اگر داوطلبان در زبان خارجي ديگري توانايي داشته باشند مي توانند زبان خود را انتخاب کنند. اما زبان به صورت معمولي و عادي زبان انگليسي است اين بخش نيز ?? درصد شامل درک مطلب و واژگان و کلوز تست و گرامر است.

اين ?? تست زبان به اين صورت تقسيم بندي مي شوند که درکه مطلب معمولاً  ?الي ?? است که شامل متون انگليسي است و داوطلبان سوالات را مي خوانند و با توجه به متن پاسخ مي دهند. بخش بعدي واژگان يا لغات که شامل ?الي? است. بخش بعدي کلوز تست است که شامل متن ناقص است و داوطلبان بايد جاهاي خالي متن را کامل کند که اين قسمت نيز داراي 5 تست است. بخش گرامر آن نيز داراي ? الي ? تست خواهد بود.

باز هم بهترين پکيج پيشنهادي ما به شما پکيج جامع زبان انگليسي حرف آخر است. استاد محمودي با تکنيک هاي تست زني ويژه و استفاده از انيميشن سعي در يادگيري عالي براي شما دارد تا تست ها را در کمتر از 3 ثانيه پاسخگو باشيد.

منابع درس زبان در موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • گرامر و لغات سال دهم،يازدهم و دوازدهم
  • درک مطلب
  • مجموعه تير آخر
  • کتاب بانک سوالات زبان جامع کنکور

 

بهترين منابع کنکور دروس تخصصي رشته تجربي

مهم ترين قسمت کنکور و سرنوشت ساز ترين قسمت همين دروس تخصصي مي باشد. اگر دانش آموزي در اين دروس به درصد بالايي دست پيدا کند قطعا از رقباي خود خيلي پيشي گرفته و جايگاه خود براي رتبه شدن را مستحکممي کند. براي همين دانش آموز بايد اين دروس را خوب آموزش ببيند و بهترين منابع آموزشي را انتخاب کند. حال ما بهترين منابع کنکور را به شما معرفي مي کنيم.

1 -  رياضيات

يکي از مهم ترين دروس در کنکور رياضيات است. دانش آموزان که به دنبال يک آينده خوب و روشن هستند به اين درس اهميت و توجه زيادي مي دهند از بخش‌هاي مختلف آن مي‌توان به مشتق و کاربردهاي آن و هندسه و تابع و آمار و احتمال و مثلثات و انتگرال و ديگر مباحث اشاره کرد.

بهترين منبع براي درس رياضي در کنکور چيست؟

اساتيد رياضي موسسه حرف آخر پکيج را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي دهند که مي توان به جرات گفت بهترين منبع براي اين درس همين پکيج است و به شما کمک مي کند به اهداف بزرگ برسيد. شما با استفاده از الگو مي توانيد فرمول هاي زياد اين درس را فراموش کرده و فقط به درصد 100 در اين درس فکر کنيد. استاد منتظري و استاد قاسمي در اين درس هم براي رشته تجربي وهم براي رشته رياضي کولاکي عجيب به پا کرده اند.

منابع رياضي موسسه حرف آخر:

  • رياضي جامع 1
  • رياضي جامع 2
  • رياضي جامع 3
  • مثلثات و ترکيب توابع

2 -  زيست‌شناسي

يکي از مهم ترين دروس براي کنکور تجربي زيست شناسي است که ضريب بسيار بالايي نيز دارد. اين درس با ضريب 12 نقش بسيار زيادي در نتيجه کنکور دانش آموزان و اولياي آنها دارد. موسسه حرف آخر براي کمک به دانش آموزان در اين درس دو پکيج فوق العاده معرفي مي کند اول اين پکيج براي داوطلبان نيز که تا کنکور فرصت کمي دارند و مي‌خواهند اين فرصت اندک خود را براي کنکور آماده کند پکيج ???? زيست موسسه حرف آخر بهترين پکيج در اين زمينه است. دومين پکيج در اين درس و جامع زيست است که شامل تقريبا 130 ساعت آموزش و حل تست و منبع جامعي براي گروه تجربي مي باشد. از طرفي کتاب الگو تا رتبه که نکات طلايي زيست در آن مي باشد نيز در اختيار دانش آموز نيز قرار مي گيرد.

منابع زيست موسسه حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • زيست دهم
  • زيست يازدهم
  • زيست دوازدهم
  • زيست ژنتيک
  • زيست گياهي
  • زيست در دايره

3 -  فيزيک

درس فيزيک نيز از سخت ترين دروس کنکور سراسري است که داراي ارزش فوق‌العاده‌اي است.اگر مي‌خواهيد به هدف خود برسيد حتماً بايد در اين درس درصد بالايي به دست آوريد.براي مثال تعداد سوالات اين درس در کنکور سراسري تجربي ?? تست است.مدت زمان پاسخگويي به اين سوالات ?? دقيقه است.براي اينکه بتوان درصد خوبي در اين درس به دست آورد بايد از منابع بسيار عالي موسسه حرف آخر استفاده کرد. تطابق هاي 100 درصدي سوالات حل شده در پکيج با سوالات کنکور و همين طور جايگزيني الگو هاي کم به جاي نکته هاي تست زني زياد باعث شده اين پکيج به محبوب ترين پکيج فيزيک کشور تبديل شود.

منابع فيزيک حرف آخر بدين شکل مي باشد:

  • فيزيک سال دهم
  • فيزيک سال يازدهم
  • فيزيک سينماتيک
  • فيزيک ديناميک
  • فيزيک نوسان و موج
  • فيزيک موج اتمي و هسته اي

4 - شيمي

درس شيمي با ?? سال آخرين و دومين درس تخصصي مشترک کنکور سراسري رياضي و تجربي است. استاد شيرواني حرف آخر با الگو هاي تست زني عالي که ارائه مي دهد اين درس را به شيرين ترين درس کنکور سراسري تبديل کرده است. فرض کنيد 50 درصد سوالات کنکور را فقط با 3 الگو حل کنيد. اين جالبي تدريس شيمي استاد شيرواني است.

بهترين منابع کنکور تجربي موسسه حرف آخر در درس شيمي بدين شکل است:

  • شيمي مفاهيم سال دهم و يازدهم
  • شيمي مفاهيم سال دوازدهم
  • شيمي مسائل دهم،يازدهم و دوازدهم

منبع : حرف آخر و بر گرفته از مقاله بهترين منابع کنکور تجربي 1400 کشور

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : بهترین,منابع,کنکور,تجربی,در,دروس,عمومی, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:19

پرشين چت,چت باران,چتروم

چتروم چيست ؟

f430744_.png

چتروم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چتروم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

پرشين چت کجاست ؟ 

چتروم فارسي پرشين  چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت پرشين چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : پرشین,چت,چت,باران,چتروم, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:35

چرا خريد نهال گردو اين روز ها بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است ؟

نهال گردو مانند هر رقم نهال ديگر ميتواند در سودهي باغ شما نقش قابل توجه اي داشته باشد اگر نهال را از نهالستاني معتبر و معتمد تهيه نماييد اين امر با سرعت بيشتري ميتواند روي دهد .درخت گردو يکي از ارقام درختي با قدمت بسيار زياد مي باشد که از قرن ها پيش باغداران و يا حتي خانه داران به پرورش اين نهال پرداخته اند .گردو مغزي بسيار مقوي و خوشمزه و خوش عطر دارد که اگر کودهي و ابياري درخت صحيح انجام شود مي توان به عنوان يک منبع سوداوري بسيار خوب ان را نام برد .

درختان گردو در ساليان قبل از ارتفاع بسيار زيادي برخورد دار بود ، شايد قامت آن گاها به ارتفاعي حدود 10 متر هم مي رسيد اما از باردهي نسبتا کمي برخوردار بود حال اينکه اکنون نهال هاي گردو با توجه به تغيير ژنتيک آن ها ، ارتفاعاتي کوتاه تر اما باردهي بسيار بيشتر را دارا مي باشند .نهال گردو ميتواند بسيار سوداور باشد اگر گردويي مناسب با منطقه ي خود کاشته شود .حال شايد براي شما اين پرسش پيش ايد که چطور ميتوان از انواع گردويي که در نهالستان ها هست ، درختي مناسب را براي پرورش انتخاب کرد .بي جهت نيست که ميگويند سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست ! پس توصيه ميکنيم حتما تا انتهاي اين متن همراه ما باشيد .

u9pv_b2.jpg

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 600 الي 1000 متر مي باشد گردو ژنوتيپ برتر :

بله اين خبري بسيار خوش است که حتي خبرگذاري هاي از جمله تسنيم و خبرنگاران جوان هم از گفتن اين مژده جا نمانده اند ! نهال گردويي که بسيار مناسب مناطق گرمسير مي باشد گردو ژنوتيپ برتر مي باشد .اين رقم خود گرد افشان بوده است اين به اين معناست که نيازي به گردافشان ندارد و تنها خود آن کافي مي باشد تا به باردهي اقتصادي فوق العاده برسد . اين نژاد نهال گردو يکي از بهترين نهال هاي گردو مي باشد. اين رقم درخت گردو از مقاومت بالايي نسبت به بيماري ها و آفات برخوردار است. اين نوع رقم نهال گردو تحمل خشکي بالاتري نسبت به ساير ارقام گردو دارد.

 به همين خاطر در مناطق خشک و کم آب قابل کشت هستند. پوست ميوه اين نوع گردو نازک و کاغذي است بنابراين مغز گردو به راحتي از پوسته آن جدا مي شود. شروع باردهي اين درخت گردو از سال اول کاشت مي باشد. اين نوع درخت پايه کوتاه و چتري دارد. قيمت نهال گردو اين سبک نهال چيزي در حدود نهال هاي ارزان قيمت مي باشد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1000 الي 1500 متر مي باشد گردو چندلر :

اين رقم نهال گردو فکر ميکنم نيازي به معرفي ندارد ! يک رقم گردويي بسيار پر فروش و تجاري که منشا و منبع ان کشور آمريکا مي باشد .اين نهال گردو اغلب در مناطقي با اب و هواي متعادل مورد کاشت قرار ميگيرد / گردوي چندلر پيوندي مي باشد و يکي از انواع نهال گردوي پر بار محسوب مي شود .از اين نهال هم ميتوان به عنوان نهالي گران قيمت اما به صرفه نام برد . اين رقم نهال گردو جزء معروف ترين و پرکشت ترين ارقام نهال گردو در جهان به حساب مي آيد. کيفيت مغز گردوي اين رقم درخت گردو بسيار بالا است و شفافيت بخصوصي دارد. اين رقم گردو مقاومت بسيار بالايي نسبت به آفات و سرما دارد. اين نهال مناسب آب و هواي نسبتا متعادل و خشک مي باشد . درخت اين نوع رقم گردو به صورت نيمه راست رشد مي کند.

 مي توان گفت نهال گردو چندلر يک رقم بسيار اميد بخش تجاري به حساب مي آيد. ساختار ميوه اين نوع رقم درشت و به همراه پوسته کاغذي است. باردهي اين نوع نهال گردو بسيار بالا مي باشد چيزي در حدود هر درخت بالغ تا 70 کيلو مي باشد. قيمت نهال گردو اين رقم نهال چيزي در حدود نهال هاي متوسط قرار دارد .

نهال گردويي که مناسب ارتفاعاتي از 1500 الي 2200 متر مي باشد گردو فرنور :

 شايد اگر تا چندين سال پيش از شما که در مناطقي با ارتفاع زياد اين سوال را ميپرسيدند که چرا از بين ارقام نهال گردو يک رقم گردو را نميکاريد شما ميگفتيد : برادر شما بيا يک رقم از انواع نهال گردو که مناسبه کاشت باشه رو بگو بعد بيا بگو چرا ما اقدام به خريد نهال گردو نميکنيم ! بله اين پاسخ شما در سالهاي قبل بوده است اما به لطف کشور فرانسه سالهاست با اين چالش خداحافظي کرده ايم .خوشبخاتانه اين رقم گردو با توجه به اينکه پايه بذري مي باشد اما از سال اول باردهي خود را اغاز ميکند تا لقب هم ارزان ترين نهال و هم جز ارقام پر بار درخت گردو را يدک بکشد . اين رقم نهال گردو يکي از جديدترين درختان تجاري است که از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشد. توصيه مي شود اين نوع رقم نهال گردو در مناطق سردسير و ارتفاعات بالاتر از 1500 تا 2200 متر از سطح دريا کشت شود.

 ميوه اين نوع رقم گرد است و پوست کاغذي نازکي دارد، به طوريکه پوسته آن با دست و به راحتي قابل کنده شدن است. مقاومت اين نژاد گردو در برابر سرما، کرم سيب و ساير بيماري ها بسيار بالا مي باشد. رنگ مغز گردو اين نوع رقم روشن است. اين رقم نهال گردو از عمر اقتصادي بيش از 100 سال برخوردار مي باشد. قيمت اين نهال گردو امريکايي چيزي در حدود ارقام متوسط تا نسبتا بالا مي باشد .

شما ميتوانيد جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص خريد نهال گردو : goldnahal.ir مراجعه نماييد .

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : چرا,خرید,نهال,گردو,این,روز,ها,بیش,از,پیش,مورد,توجه,قرار,گرفته,است,؟, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:48

هداياي تبليغاتي چيست؟

هداياي تبليغاتي، کالاهايي هستند که نام تجاري يا شعاري از برند شرکت بر روي آن‌ها وجود دارد و به صورت رايگان به مخاطبان متفاوت اهدا مي‌گردد.

در دنياي رقابتي امروز هديه دادن يکي از استراتژي بازاريابي شرکت‌ها و موسسات براي برندسازي و جذب مخاطبان بيشتر، نشان دادن لوگو، آرم و نام تجاري، تبليغ و ترويج محصولات و خدمات به مشتريان و مخاطبان، بالا بردن بازده کاري و افزايش بهره‌وري و ... است.

همچنين جذب مشتري براي گسترش کسب وکار، افزايش فروش، افزايش سود و درآمد امري بسيار رايج و ضروري بوده که مي‌توان با استفاده از فرآيندهاي مختلف حکاکي ليزري و يا چاپ روي متريال‌هاي متفاوت اعم از چوب، پارچه، شيشه، فلز، چرم و ... هدايايي از قبيل دفترچه يادداشت، ليوان سراميک و ماگ، جاکليدي، مگنت يخچال، فلش مموري، سررسيد، خودکار، پاوربانک، ست کيف پول، جاسوئيچي و .... هداياي تبليغاتي ارزان، نفيس، نمايشگاهي، مديريتي، خلاقانه و ... تهيه نموده و در مجامع و مناسبت‌هاي مختلف سمينارها، نمايشگاه‌ها و کنفرانس‌ها به مخاطبان و مشتريان هديه داد و با ماندگاري تبليغات روي کالاي ارائه شده، نام و خدمات شرکت در بين مردم رواج يافته و تاثير شگرفي روي ذهن مشتريان ايجاد کرده و در نهايت سبب جذب بيشتر مشتريان مي‌گردد.

حکاکي روي هداياي تبليغاتي با دستگاه‌هاي حکاکي ليزر و چاپ انجام مي‌شود.

 

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي انواع مختلفي دارد مانند: خودکار تبليغاتي، فلش مموري، ليوان سراميک و ماگ، ليوان پلاستيکي، کلاه تبليغاتي، تيشرت تبليغاتي، لوازم اداري تبليغاتي، جعبه تبليغاتي، ساک دستي، فولدر چرمي، فلاسک، پاور بانک، اسپيکر، آفتاب گير تبليغاتي، کتاب نفيس، ست کيف پول، تنديس، لوح تقدير ، جاسوئيچي، دفتر تلفن، سررسيد و .... که مي‌توان روي هر متريالي از قبيل: چوب، چرم، شيشه، فلز، پلکسي و ... با توجه به موارد مصرف، سلايق و بودجه مشتري عمليات حکاکي يا چاپ را با دقت و کيفيت بالا انجام داد.

 

هداياي تبليغاتي ارزان

شرکت‌هاي تازه تاسيس معمولا جهت تبليغات با صرف هزينه کمتر از هداياي تبليغاتي ارزان استفاده مي‌کنند اين نوع هدايا معمولا در تعداد بالا براي مخاطبين زيادي در نمايشگاه‌ها و همايش‌ها استفاده مي‌شود.

 

هداياي تبليغاتي خلاقانه

با استفاده از هداياي تبليغاتي خلاقانه مي‌توان تاثير تبليغات خود را در ذهن مخاطب چندين برابر کرده و با استفاده از آن اثرگذاري بازاريابي و بهره‌وري را بيشتر نموده همچنين با استفاده از خلاقيت مي‌توان پيام تبليغاتي را سريع تر به مخاطب منتقل کرد.

 

هداياي تبليغاتي خاص

هداياي تبليغاتي خاص معمولا هداياي نفيس و لوکسي هستند که ارزش مادي و معنوي زيادي داشته و بسيار ويژه و شيک هستند و در ذهن مخاطب ماندگارتر و داراي تاثير بيشتري بوده و فراموش شدني نيستند.

 

هداياي تبليغاتي جديد

هداياي تبليغاتي جديد به علت تکراري نبودن داراي تاثيرگذاري بيشتري مي باشند و بايد مشتريان يا مخاطبيني که مي‌خواهيم به آن‌ها هديه‌اي بدهيم تاکنون از اين هديه استفاده نکرده باشند و براي آن ها جديد باشد.

هداياي تبليغاتي نفيس

اينگونه هدايا معمولا به مشتريان بسيار ويژه، کارمندان خاص جهت قدرداني از آنان اهدا مي‌گردد و به جهت نفيس بودن آن مورد توجه اطرافيان قرار گرفته و نام شرکت و برند آن بين مردم ترويج مي‌شود. هداياي نفيس جايگاه ويژه اي بين مشتريان خاص دارد و باعث ايجاد حس ديده شدن و ارزش آفريني براي مشتري شده و در ذهن مشتري نفوذ مي‌کند.

 

هداياي تبليغاتي مديريتي

اينگونه هدايا شامل ست‌هاي مديريتي گران قيمت، کتب و يا خودکارهاي بسيار نفيس هستند که به مديران هديه مي‌دهند و داراي فرم و بسته بندي خاصي بوده و براي اثرگذاري بيشتر بايد به نحوي بسيار درست و برنامه‌ريزي شده به مديران اهدا شود.

هداياي تبليغاتي نمايشگاهي

با استفاده از هديه تبليغاتي نمايشگاهي مي‌توان جلب توجه نموده و حجم انبوهي از مشتريان را به سمت غرفه کشيد و با تبليغ برند خود اعتبار و محبوبيت شرکت را افزايش داد.

 

هداياي تبليغاتي 1400

در سال 1400 گستردگي هداياي تبليغاتي و به روز بودن يکي از گزينه هاي مهم در ساخت هداياي تبليغاتي بوده است سعي داشته است هداياي تبليغاتي جديدي را مانند دنگلر, وابلر, شلف تاکر, ساخت تنديس و ... به بازار وارد نمايد تا توجه مخاطبان و مشتريان عزيز را جلب کند

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : هدایای,تبلیغاتی,چیست,؟, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 92 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:52

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 119 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:12

خبرنامه پيامکي چيست و چه تاثيري در پيشرفت کسب و کارها دارد؟

18ci_z8.jpg

خبرنامه به سيستمي گفته ميشود که،کسب و کارها جهت ارتباط هر چه بيشتر با مشتريان از آن استفاده ميکنند. در اين مطلب قصد داريم شما را با خبرنامه پيامکي و مزايا و کاربرد هاي آن آشنا سازيم.

خبرنامه پيامکي چيست؟

خبرنامه پيامکي سيستمي است که با ارسال خبر در آن مي توان، اطلاعيه ها، اخبار، رويداد ها را به اطلاع مشتريان رساند.

در پنل اس ام اس، ميتوانيد به راحتي يک خبرنامه ايجاد کرده و مشتريان خود را از آخرين تغييرات و اخبار کسب و کار خودتان مطلع سازيد.

محتواي يک خبرنامه در پنل اس ام اس ، عموما پيامک هاي خبري ست که قصد دارند مطلب يا رويدادي را با مخاطب خود در ميان گذاشته و آنها را مطلع سازند.

 داشتن خبرنامه پيامکي، در سيستم ارتباط با مشتريان چه مزايايي دارد ؟

ارتباط با مشتريان، يک مساله حائز اهميت در هر نوع کسب و کاراست، که باعث ميشود مشتريان قديمي و جديد از پويا بودن يک بيزينس خبردار شوند.

اين امکان، با استفاده از پنل پيامک نيز قابل ارائه ميباشد، با توجه به اين که اس ام اس سريعا ارسال شده و به دست مشتري ميرسد، باعث افزايش تاثيرگذاري نيز ميگردد.

ارسال خبرنامه قواعد خاص خودش را دارد، که مهم ترين اين موارد را به طور خلاصه، در اين مقاله درج کرده ايم.

براي ارسال خبرنامه پيامکي چه مواردي را بايد رعايت کرد؟

همانطوري که حتما مي دانيد اطلاع رساني  که در حال انتشارو ارسال آن به کاربران و مخاطبين خود هستيد در قالب اس ام اس صورت مي گيرند.

بنابراين بايد به تعداد کاراکترهايي که در متن استفاده ميکنيد توجه نماييد. اين تعداد نميبايست از تعداد مشخصي بيشتر باشد(هر پيامک حدود 70 کاراکتر ظرفيت دارد)،پس متن بايد کوتاه اما جذاب باشد.

بنابر اين بايد در طراحي متن خبر و توانايي رساندن مفهوم، توجه کافي را داشته باشيد.

 در اين قسمت نکاتي را، براي طراحي متن اصولي خبرنامه پيامکي مطرح ميکنيم:

کوتاه بودن محتوا و متن در خبرنامه پيامکي:

به لحاظ روانشناسي، متون کوتاه تر، در قالب اس ام اس  تاثير گذاري بيشتري در مخاطب ايجاد کرده و بيشتر توجه شان را به پيگيري متن موجود  جلب مي کنند.

توجه داشته باشيد که متون بلند عموما خارج از حوصله و زمان مخاطب مي باشد. از اين جهت حجم مطلوب براي خبرنامه پيامکي در حدود 70 الي 140 کاراکتر در نظر گرفته شده است. که اين ميزان معادل با يک الي دو پيامک مي باشد.

  • توانمندي محتوا در انتقال پيام مورد نظر در خبرنامه پيامکي:

بايد توجه داشته باشيد متني که  در نظر مي گيريد، بايد علاوه بر رعايت کوتاه بودن، بتواند محتواي مربوطه را که قصد انتقال آن به مخاطب راداريم، به خوبي بيان کند.

متن، ميبايست به طور مستقيم به موضوع اصلي اشاره کند تا مخاطب با خواندن پيامک به، نکته اي که در ارسال پيامک به عنوان هدف، در نظر گرفته شده برسد.

  • ارجاع دادن به لينک جامع در خبرنامه پيامکي:

اين گزينه مي تواند کارتان را خيلي حرفه اي تر به نظر برساند. شما مي توانيد بخشي از متن را در قالب اس ام اس در خبرنامه پيامکي ارسال کرده و سپس لينکي را در انتهاي اس ام اس قرار داده و براي خواندن ادامه ي محتوا مخاطب را به لينک مورد نظر هدايت کنيد.

  • در نظر گرفتن زمان بندي مشخص براي خبرنامه پيامکي:

بهتر است اگر قصد داريد اطلاع رساني ها  را به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهانه براي مخاطب ارسال کنيد، حتما اين برنامه را از پيش تعيين کرده و در موعد

مشخص ، به صورت منظم اقدام به ارسال آن نماييد

  • ارائه خدمات عضويت آسان و لغو عضويت آسان براي مخاطب:

يک خبرنامه پيامکي موفق و حرفه اي بهتر است در اولين قدم تجربه مشتري را در نظر بگيرد.

امکاني را براي مخاطبان فعال کنيد که،با ارسال يک اس ام اس به راحتي عضو اين خبرنامه شده و همچنين در زمان دلخواه نيز اين عضويت را لغو نمايند.

مزايا و برتري هاي خبرنامه پيامکي در مقايسه با ساير خبرنامه ها!

1.     اطمينان از اينکه مطالب حتما به دست مخاطب خواهد رسيد

2.     امکان نظارت کامل بر روي پروسه بازاريابي

3.     توليد محتوا براي خبرنامه پيامکي معمولا آسان تر مي باشد

4.     در دسترس تر از ساير راه هاي ديگر (مانند ايميل) مي باشد

5.     هزينه آن در مقايسه با شيوه هاي ديگر پيام رساني کمتر و معقول تر است

6.     مي توانيد اطمينان حاصل نماييد که حتما محتواي مورد نظرتان توسط مخاطب خوانده مي شود

استفاده از پيامک در تمام حوزه هاي بازاريابي، باعث کاهش هزينه هاي اضافي ميشود که استفاده از خبرنامه را نيز شامل ميشود.

براي مطالعه مقالات بيشتر در اين زمينه به سايت پنل ارسال اس ام اس مديانا مراجعه کنيد.

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : خبرنامه,پیامکی,چیست,و,چه,تاثیری,در,پیشرفت,کسب,و,کارها,دارد؟, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 133 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:25

هداياي تبليغاتي چيست؟

هداياي تبليغاتي، کالاهايي هستند که نام تجاري يا شعاري از برند شرکت بر روي آن‌ها وجود دارد و به صورت رايگان به مخاطبان متفاوت اهدا مي‌گردد.

در دنياي رقابتي امروز هديه دادن يکي از استراتژي بازاريابي شرکت‌ها و موسسات براي برندسازي و جذب مخاطبان بيشتر، نشان دادن لوگو، آرم و نام تجاري، تبليغ و ترويج محصولات و خدمات به مشتريان و مخاطبان، بالا بردن بازده کاري و افزايش بهره‌وري و ... است.

همچنين جذب مشتري براي گسترش کسب وکار، افزايش فروش، افزايش سود و درآمد امري بسيار رايج و ضروري بوده که مي‌توان با استفاده از فرآيندهاي مختلف حکاکي ليزري و يا چاپ روي متريال‌هاي متفاوت اعم از چوب، پارچه، شيشه، فلز، چرم و ... هدايايي از قبيل دفترچه يادداشت، ليوان سراميک و ماگ، جاکليدي، مگنت يخچال، فلش مموري، سررسيد، خودکار، پاوربانک، ست کيف پول، جاسوئيچي و .... هداياي تبليغاتي ارزان، نفيس، نمايشگاهي، مديريتي، خلاقانه و ... تهيه نموده و در مجامع و مناسبت‌هاي مختلف سمينارها، نمايشگاه‌ها و کنفرانس‌ها به مخاطبان و مشتريان هديه داد و با ماندگاري تبليغات روي کالاي ارائه شده، نام و خدمات شرکت در بين مردم رواج يافته و تاثير شگرفي روي ذهن مشتريان ايجاد کرده و در نهايت سبب جذب بيشتر مشتريان مي‌گردد.

حکاکي روي هداياي تبليغاتي با دستگاه‌هاي حکاکي ليزر و چاپ انجام مي‌شود.

 

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي انواع مختلفي دارد مانند: خودکار تبليغاتي، فلش مموري، ليوان سراميک و ماگ، ليوان پلاستيکي، کلاه تبليغاتي، تيشرت تبليغاتي، لوازم اداري تبليغاتي، جعبه تبليغاتي، ساک دستي، فولدر چرمي، فلاسک، پاور بانک، اسپيکر، آفتاب گير تبليغاتي، کتاب نفيس، ست کيف پول، تنديس، لوح تقدير ، جاسوئيچي، دفتر تلفن، سررسيد و .... که مي‌توان روي هر متريالي از قبيل: چوب، چرم، شيشه، فلز، پلکسي و ... با توجه به موارد مصرف، سلايق و بودجه مشتري عمليات حکاکي يا چاپ را با دقت و کيفيت بالا انجام داد.

 

هداياي تبليغاتي ارزان

شرکت‌هاي تازه تاسيس معمولا جهت تبليغات با صرف هزينه کمتر از هداياي تبليغاتي ارزان استفاده مي‌کنند اين نوع هدايا معمولا در تعداد بالا براي مخاطبين زيادي در نمايشگاه‌ها و همايش‌ها استفاده مي‌شود.

 

هداياي تبليغاتي خلاقانه

با استفاده از هداياي تبليغاتي خلاقانه مي‌توان تاثير تبليغات خود را در ذهن مخاطب چندين برابر کرده و با استفاده از آن اثرگذاري بازاريابي و بهره‌وري را بيشتر نموده همچنين با استفاده از خلاقيت مي‌توان پيام تبليغاتي را سريع تر به مخاطب منتقل کرد.

 

هداياي تبليغاتي خاص

هداياي تبليغاتي خاص معمولا هداياي نفيس و لوکسي هستند که ارزش مادي و معنوي زيادي داشته و بسيار ويژه و شيک هستند و در ذهن مخاطب ماندگارتر و داراي تاثير بيشتري بوده و فراموش شدني نيستند.

 

هداياي تبليغاتي جديد

هداياي تبليغاتي جديد به علت تکراري نبودن داراي تاثيرگذاري بيشتري مي باشند و بايد مشتريان يا مخاطبيني که مي‌خواهيم به آن‌ها هديه‌اي بدهيم تاکنون از اين هديه استفاده نکرده باشند و براي آن ها جديد باشد.

هداياي تبليغاتي نفيس

اينگونه هدايا معمولا به مشتريان بسيار ويژه، کارمندان خاص جهت قدرداني از آنان اهدا مي‌گردد و به جهت نفيس بودن آن مورد توجه اطرافيان قرار گرفته و نام شرکت و برند آن بين مردم ترويج مي‌شود. هداياي نفيس جايگاه ويژه اي بين مشتريان خاص دارد و باعث ايجاد حس ديده شدن و ارزش آفريني براي مشتري شده و در ذهن مشتري نفوذ مي‌کند.

 

هداياي تبليغاتي مديريتي

اينگونه هدايا شامل ست‌هاي مديريتي گران قيمت، کتب و يا خودکارهاي بسيار نفيس هستند که به مديران هديه مي‌دهند و داراي فرم و بسته بندي خاصي بوده و براي اثرگذاري بيشتر بايد به نحوي بسيار درست و برنامه‌ريزي شده به مديران اهدا شود.

هداياي تبليغاتي نمايشگاهي

با استفاده از هديه تبليغاتي نمايشگاهي مي‌توان جلب توجه نموده و حجم انبوهي از مشتريان را به سمت غرفه کشيد و با تبليغ برند خود اعتبار و محبوبيت شرکت را افزايش داد.

 

هداياي تبليغاتي 1400

در سال 1400 گستردگي هداياي تبليغاتي و به روز بودن يکي از گزينه هاي مهم در ساخت هداياي تبليغاتي بوده است سعي داشته است هداياي تبليغاتي جديدي را مانند دنگلر, وابلر, شلف تاکر, ساخت تنديس و ... به بازار وارد نمايد تا توجه مخاطبان و مشتريان عزيز را جلب کند

 

آسمان...
ما را در سایت آسمان دنبال می کنید

برچسب : هدایای,تبلیغاتی,چیست,؟, نویسنده : kavoosifar exexam بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 16:06

لینک دوستان

خبرنامه